ЗАПОВЕД № РД-130 -- Откривне на процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – помещение № 208, с площ от 17.16 кв. м, находящо се на втори етаж в сградата на бивша Поликлиника -- 03042023

ОБЩИНА  ГОДЕЧ_
2240  гр.Годеч,  пл. “Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; www.godech.bg

З А П О В Е Д  № РД-130
гр. Годеч, 03.04.2023 г.

       На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 7, ал. 8 от Закона за общинската собственост, чл. 17, ал. 1 и  чл. 65, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 19 от Протокол № 3/28.02.2023 г. на Общински съвет – Годеч,

I. Откривам процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – публична общинска собственост.
1.   Предмет на търга: недвижим нежилищен имот–публична общинска собственост, представляващ помещение № 208, с  площ от 17.16 кв. м, находящо се на II-ри (втори) етаж в сградата на бивша Поликлиника, в УПИ/парцел/ I - за Районна болница и Поликлиника, кв. 63, ул. „Грамада” № 2, гр. Годеч, Софийска област, за лечебни заведения за извънболнична помощ, за срок от 5 години.
2.  Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3.  Начална тръжна наемна цена – 51.48 лв. /петдесет и един лева четиридесет и осем ст./ без включен ДДС.
4.  Стъпка за наддаване – 5.00 лв. /пет лева и нула ст./ без включен ДДС
5.    Депозит за участие в търга – 10.00 лв. /десет лева и нула ст./, внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: до 17:00 часа на 04.05.2023 г.
6.  Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. /двадесет лева и нула ст./ без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7.  Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е следващият работен ден, след публикуване на обявата по чл. 67, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, на територията на Община Годеч.
8.  Срок за закупуване на тръжната документация: до 17:00 часа на 04.05.2023 г.
9.  Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 17:00 часа на 04.05.2023 г. в деловодството на Община Годеч.
10.  Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, заедно с представител на общинската администрация до деня, преди провеждането на публичния търг с тайно наддаване включително.
11.   Дата, място и час за провеждане на търга с тайно наддаване: На 05.05.2023 г. в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч - гр. Годеч, пл. ”Свобода” №1, от 10:00 часа.
II.  Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с  тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - публична общинска собственост, описан в раздел I, т. 1 от настоящата заповед.
В 7/седем/ дневен срок от влизане в сила на настоящата  заповед,  съгласно чл. 67, ал. 1 и ал. 2 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч да се изготви обява, която да се постави на видно място пред сградата на Община Годеч и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч.
 Контрол по изпълнението на настоящата заповед да упражнява г-жа Надя Сотирова-заместник-кмет на Община Годеч.
 Настоящата заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.                                   


РАДОСЛАВ АСЕНОВ /П/
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ

=====================================================