ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ
ГОДЕЧ

Съобщения

Дирекция “Бюро по труда”- Своге провежда процедури за кандидатстване на работодатели за преференции по програми и насърчителни мерки за заетост и обучение на безработни лица 

Дирекция “Бюро по труда”- Своге уведомява работодателите от общините Своге и Годеч, че разполага със свободни финансови средства за сключване на договори за ползване на програми и насърчителни мерки за заетост и обучение по Закона за насърчаване на заетостта (ЗНЗ) към 22.05. 2019 г., както следва:

Мерки за насърчаване на работодателите, които разкриват работни места и наемат:

        • насърчаване на работодателите да наемат безработни лица с трайни увреждания (чл. 51, ал. 2 от ЗНЗ) – 3457,00 лв.
  • безработни лица с трайни увреждания включително военноинвалиди на пълно или непълно работно време (чл. 52, ал. 1 от ЗНЗ) - свободни средства – 3591,00 лв.;По горепосочените мерки, работодателите могат да подават заявки за свободните работни места – текущо, до усвояване на финансовия ресурс.

   Допълнителна и конкретна информация може да се получи в: Дирекция “Бюро по труда” - Своге, ул. „Александър Стамболийски“ №3, както и на тел.0726/22568 

И във филиала на дирекцията:

Гр.Годеч
Ул. „Република“ №1
Тел.: 0729/22175

==============================================

СЪОБЩЕНИЕ 

Във връзка с извършвани проверки по отношение спазване на изискванията от Закона за ветеринарномедицинската дейност,
Община Годеч напомня:
 

    Съгласно чл. 172, т. 2 от Закона за ветеринарномедицинската дейност: ,,Собствениците на домашни любимци са длъжни да вземат мерки животните да не създават опасност за хора и други животни.”.   ...

Вижте ТУК:

======================================

    На 16 май 2019 г. в залата на Народно читалище „Градище 1907“ град Своге се проведе трудова борса, организирана от Дирекция „Бюро по труда“, в рамките на проект „Национална EURES мрежа” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, реализиран от Агенция по заетостта.
    Борсата бе открита с презентация, чрез която присъстващите бяха информирани за предоставяните услуги от Бюрото по труда, за всяка от участващите фирми и обявените свободни работни места, след което се превърна в място за среща на двете договарящи се страни: работодатели и търсещи работа лица.   ...

Вижте ТУК:

Фотогалерия

==============================

О Б Я В А
до заинтересованите лица и обществеността

    В изпълнение на НАРЕДБА № 13 от 26 август 2016 г. за мерките за опазването на пчелите и пчелните семейства от отравяне и начините за провеждане на растителнозащитни, дезинфекционни и дезинсекционни дейности и постъпило уведомително писмо от ,,Румакс 63” ЕООД, Община Годеч Ви

У В Е Д О М Я В А:

    В периода от 10 май 2019 г. до 12 май 2019 г. от 20:30 ч. до 10:00 ч. на следващия ден ще се проведе третиране на слънчоглед с препарат ,,Трину” при доза 2,5 гр./дка. ...

Вижте ТУК:

=====================================

О Б Я В А
до заинтересованите лица и обществеността

    В изпълнение на НАРЕДБА № 13 от 26 август 2016 г. за мерките за опазването на пчелите и пчелните семейства от отравяне и начините за провеждане на растителнозащитни, дезинфекционни и дезинсекционни дейности и постъпило уведомително писмо от Вася Делчева Кръстанова, Община Годеч Ви

У В Е Д О М Я В А: 

В периода от 11 май 2019 г. до 13 май 2019 г. от 06:00 ч. до 10:00 ч. ще се проведе третиране на пшеница с препарат ,,Дерби” при доза 5 гр./дка и препарат ,,Дует” при доза 5 гр./дка.

Вижте ТУК:

================================

О Б Я В А
до заинтересованите лица и обществеността

    В изпълнение на НАРЕДБА № 13 от 26 август 2016 г. за мерките за опазването на пчелите и пчелните семейства от отравяне и начините за провеждане на растителнозащитни, дезинфекционни и дезинсекционни дейности и постъпило уведомително писмо от ,,Ардис 2006” ЕООД, Община Годеч Ви

У В Е Д О М Я В А: 

В периода от 11 май 2019 г. до 13 май 2019 г. от 20:35 ч. до 10:00 ч. ще се проведе третиране на пшеница с препарат ,,Скорпио” при доза 100 мл./дка и препарат ,,Секатор” при доза 12 мл./дка.

Вижте ТУК:

==========================

Подкатегории