Днес, 09.11.2018 г. в 11,00 ч. в изпълнение на Заповед №415/24.10.2018 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд в Община Годеч на собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно чл. 37и, ал. 13 от ЗСПЗЗ, назначената комисия със Заповед №445/09.11.2018 г. в състав:
Председател:
Огнян Любенов Ненчев- юрист
Членове:
инж. Ангел Радков Ангелов- Директор на дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
Василена Николаева Божилова-директор на дирекция „АОФСД”
Костадинка Богданова Ставрева-ст. счетоводител в дирекция „АОФСД”Община Годеч
Мария Пламенова Стефанова-ст. експерт в дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
извърши процедура по провеждане на публичен търг с тайно наддаване ...
======================================
З А П О В Е Д № 425
гр.Годеч 29.10.2018 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 376/03.10.2018 г. и Протокол от 22.10.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 410/22.10.2018 г.
І.1.ОПРЕДЕЛЯМ ЕТ „ВЕНИ – ДЖИ – 02 – ВЕНЦИСЛАВ ГЕОРГИЕВ” с ЕИК 200745220 със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, район Красна поляна, ж.к. „Разсадника Коньовица”, бл. 23, вх. В, ет. 6, ап. 62, представлявано от Венцислав Петров Георгиев в качеството на управител, за спечелило търга за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ масивна сграда на един етаж /БИВША ФУРНА/, със ЗП от 90,00 /деветдесет/ кв.м, построена през 1965 г. в УПИ /парцел/ X- Административна сграда, поща, младежки дом, фурна и магазин, кв. 3 по плана на с. Шума, община Годеч.
- Имотът се отдава под наем за срок от 5 (пет) години.
- Месечната наемна цена е в размер на 50,00 (петдесет) лева без включен ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи за ел.енергия, вода и други.
- Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10то число на текущия месец в касата на Община Годеч.
- Определеното по т.1 лице в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта да внесе дължимото плащане за сключване на договора.
ІІ. Настоящата заповед да се обяви на информационното табло пред сградата на общината и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg.
ІІІ. Заповедта може да се обжалва от участниците в търга в 14-дневен срок от датата на уведомяването им по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Изпълнението на заповедта възлагам на Ангел Радков Ангелов – директор на дирекция „ТУЕП” и Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор”.
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на Надя Сотирова – заместник-кмет на Община Годеч.
Радослав Асенов / п /
Кмет на Община Годеч
З А П О В Е Д № 424
гр.Годеч 29.10.2018 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 375/03.10.2018 г. и Протокол от 22.10.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 410/22.10.2018 г.
І.1.ОПРЕДЕЛЯМ ЕТ „НИКИ-БОРИС ДИМИТРОВ – ВЕНЕТА ДИМИТРОВА” с ЕИК 122009818, със седалище и адрес на управление: гр. Годеч, община Годеч, ул. „Видлич” № 6, представлявано от Венета Петрова Димитрова в качеството на управител, за спечелило търга за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ терен находящ се в гр. Годеч, ул. „Ал. Стамболийски”, петно по схема съгласувана с Решение № 88 от Протокол № 7/27.07.2017 г. на Общински съвет, одобрена от гл. архитект на Община Годеч на 12.07.2017 г. за търговска дейност – бутик, с площ от 10.00 /десет/ кв.м.
- Имотът се отдава под наем за срок от 5 (пет) години.
- Месечната наемна цена е в размер на 22,00 (двадесет и два) лева без включен ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи за ел.енергия, вода и други.
- Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10то число на текущия месец в касата на Община Годеч.
- Определеното по т.1 лице в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта да внесе дължимото плащане за сключване на договора.
ІІ. Настоящата заповед да се обяви на информационното табло пред сградата на общината и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg.
ІІІ. Заповедта може да се обжалва от участниците в търга в 14-дневен срок от датата на уведомяването им по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Изпълнението на заповедта възлагам на Ангел Радков Ангелов – директор на дирекция „ТУЕП” и Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор”.
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на Надя Сотирова – заместник-кмет на Община Годеч.
Радослав Асенов / п /
Кмет на Община Годеч
Условия на публичния търг с тайно наддаване:
- В търга могат да участват само собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгл. чл. 37и, ал. 13 от ЗСПЗЗ.
- Начална тръжна цена за имот се определя, съгласно Решение №24/30.03.2018 год. на Общински съвет – Годеч, а именно 10,00 лв./дка.
- Стъпка за наддаване на имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира като сбор от началната цена на имота / кол. 9/ и предложените от участника стъпки за наддаване.
-
Краен срок за приемане на документи и внасяне на депозит е 8.11.2018 г. / включително / до 16.30 часа в деловодството на Община Годеч.
Характеристики на имотите и всички условия на търга:
================================================================
Заповеди за сключване на договори, с участници класирани на 1-ро място
Заповед № 395 - Георги П. Вацов
Заповед № 396 - Галина М. Владимирова
=======================================================
В изпълнение на Заповед №365/19.09.2018 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч, за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „друг вид поземлен имот без определено стопанско предназначение”, назначената комисия със Заповед №388/08.10.2018 г. в състав:
Председател:
Огнян Любенов Ненчев- юрист
и Членове:
инж. Ангел Радков Ангелов- Директор на дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
Василена Николаева Божилова-директор на дирекция „АОФСД”
Цветомира Николаева Сергиева-финансов контрольор, Община Годеч
Мария Пламенова Стефанова-ст. експерт в дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
извърши процедура по провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване ползване „друг вид поземлен имот без определено стопанско предназначение”, на основание чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи.
Вижте ТУК:
=====================================================
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 375/03.10.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ терен находящ се в гр. Годеч, ул. „Ал. Стамболийски”, петно по схема съгласувана с Решение № 88 от Протокол № 7/27.07.2017 г. на Общински съвет, одобрена от гл. архитект на Община Годеч на 12.07.2017 г. за търговска дейност – бутик, с площ от 10.00 / десет / кв. м, със следните условия:
- Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
- Условия на търга:
- Помещението се отдава за търговска дейност.
- Начална тръжна цена за обекта - 20.00 /двадесет/ лева месечно без включен ДДС.
- Стъпка за наддаване – 2.00 /два/ лева без включен ДДС.
- Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 19.10.2018 г.
- Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
- Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
- Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 04.10.2018 г.
- Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 19.10.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
- Провеждане на търга: на 22.10.2018 г. от 11,30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
====================================================
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 376/03.10.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ масивна сграда на един етаж /БИВША ФУРНА/, със ЗП от 90,00 /деветдесет/ кв.м, построена през 1965 г. в УПИ /парцел/ X- Административна сграда, поща, младежки дом, фурна и магазин, кв. 3 по плана на с. Шума, община Годеч, със следните условия:
- Условия на търга:
- Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
- Помещението се отдава за производствена дейност.
- Начална тръжна цена за обекта - 45.00 /четиридесет и пет/ лева месечно без включен ДДС.
- Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева.
- Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч, в срок до 17.00 часа на 19.10.2018 г.
- Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
- Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
- Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 04.10.2018 г.
- Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 19.10.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
- Провеждане на търга: на 22.10.2018 г. от 12,00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86
=========================================================================
ОБЩИНА ГОДЕЧ
__________________________________________________________________
2240 гр.Годеч, пл. “Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: obshtina_godech@abv.bg;
О Б Я В А
В изпълнение на Заповед № 365/19.09.2018 г. на заместник-кмета на Община Годеч и на основание чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, чл. 64 от Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка с Решение №64/29.06.2018 г. на Общински съвет – Годеч,
О Б Я В Я В А М:
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд, с НТП „Друг вид поземлен имот без определено стопанско предназначение”.
Срок на договора – 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2018 год.
Условия на публичния търг с тайно наддаване:
- В търга могат да участват физически и юридически лица, които поемат задължение да поддържат имотите в добро земеделско и екологично състояние.
- Начална цена за имот се определя, съгласно Решение №64/29.06.2018 год. на Общински съвет – Годеч, а именно 10,00 лв./дка.
- Стъпка за наддаване на имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира като сбор от началната цена и предложените от участника стъпки за наддаване.
- Характеристика на имотите и начална цена на публичния търг с тайно наддаване:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
№ по ред |
Землище |
Поземлен имот с идентификатор от АГКК |
№ по предхо- ден план /КВС/ |
НТП от АГКК |
Местност |
К-я |
Площ/дка |
Цена лв./ дка |
Начална тръжна цена за имота /лв./ |
Депо зит /лв./ |
1. |
Бърля |
07555.36.83 |
000825 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
57,539 |
10,00 |
575,39 |
86,31 |
2. |
Бърля |
07555.36.84 |
000826 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
15,623 |
10,00 |
156,23 |
23,43 |
3. |
Бърля |
07555.36.15 |
000829 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
516,206 |
10,00 |
5162,06 |
774,31 |
4. |
Бърля |
07555.36.36 |
000830 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
320,525 |
10,00 |
3205,25 |
480,79 |
5. |
Бърля |
07555.36.86 |
000833 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
104,618 |
10,00 |
1046,18 |
156,93 |
6. |
Бърля |
07555.36.88 |
000835 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
113,311 |
10,00 |
1133,11 |
169,97 |
7. |
Бърля |
07555.28.52 |
000860 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
3101,649 |
10,00 |
31016,49 |
4652,47 |
8. |
Бърля |
07555.36.7 |
000865 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
СРЕБЪРНА |
10 |
1259,889 |
10,00 |
12598,89 |
1889,83 |
9. |
Бърля |
07555.36.6 |
000867 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
СРЕБЪРНА |
10 |
340,538 |
10,00 |
3405,38 |
510,81 |
10. |
Бърля |
07555.31.10 |
000936 |
Др. вид поземлен имот без определено стоп. предназначение |
ЕЛЕНГРАД |
10 |
196,829 |
10,00 |
1968,29 |
295,24 |
- Депозит за участие в търга се определя съгласно горепосочената таблица /колонка № 10/ и се внася в касата на Община Годеч.
- Тръжна документация се закупува в касата на Община Годеч, която е на стойност 20
/двадесет/ лева без ДДС. Условията за участниците и провеждането на търга се съдържат в тръжната документация.
- Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 20.09.2018 г.
- Краен срок за приемане на изискуемите документи е 05.10.2018 г. / включително / до 16.30 часа в деловодството на Община Годеч.
- Провеждане на търга – на 08.10.2018 г. в 11:00 часа в голямата зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
- На основание чл. 94, ал. 2 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч, ако лицето, спечелило търга не извърши в четиринадесет дневен срок дължимото плащане, както и другите престации по сделката, определени в заповедта, се счита, че то се отказва от сключване на договора. В този случай внесеният от него депозит се задържа, а кметът на общината или упълномощено от него длъжностно може да обяви служебно за спечелил търга участника, който е класиран на второ място.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.”Свобода” 1, тел. 0729/22213,
Лице за контакт: инж. Ангел Ангелов – Директор на Дирекция „ТУЕП”.
==========================================================================
З А П О В Е Д
№ 364
гр.Годеч 19.09.2018 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 338/24.08.2018 г. и Протокол от 13.09.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 356/11.09.2018 г.
І. 1. ОПРЕДЕЛЯМ ТП „ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ГОДЕЧ” с ЕИК 201617476 със седалище и адрес на управление: гр. Годеч, община Годеч, пл. „Свобода” № 3, представлявано от инж. Антон Попов в качеството на Директор, за спечелило търга за отдаване под наем на две помещения с обща площ от 20.50 кв.м, разположени от северната страна на втори етаж, находящ се в триетажна масивна сграда, със застроена площ от 352. 45 кв.м, в УПИ ІІ-"За обществено обслужване, административни сгради", кв. 138 по регулационния план на гр.Годеч, община Годеч, област Софийска.
- Имотът се отдава под наем за срок от 10 (десет) години.
- Месечната наемна цена е в размер на 46,00 (четиридесет и шест) лева без включен ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи за ел.енергия, вода и други.
- Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10то число на текущия месец в касата на Община Годеч.
- Определеното по т.1 лице в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта да внесе дължимото плащане за сключване на договора.
ІІ. Настоящата заповед да се обяви на информационното табло пред сградата на общината и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg.
ІІІ. Заповедта може да се обжалва от участниците в търга в 14-дневен срок от датата на уведомяването им по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Изпълнението на заповедта възлагам на Надя Сотирова – заместник-кмет на Община Годеч и Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор”.
Контрол по изпълнението на заповедта ще упражнявам лично.
РАДОСЛАВ АСЕНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласувал:
Надя Сотирова
Заместник - кмет на Община Годеч
Изготвил:
М.Стефанова
ст.експерт „ОС”
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 338/24.08.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на две помещения с обща площ от 20.50 кв.м, разположени от северната страна на втори етаж, находящ се в триетажна масивна сграда, със застроена площ от 352. 45 кв.м, в УПИ ІІ-"За обществено обслужване, административни сгради", кв. 138 по регулационния план на гр.Годеч, община Годеч, област Софийска, със следните условия:
Срок на договора – 10 години /от датата на сключване на договора/
Условия на търга:
- Помещението се отдава за складове за съхранение.
- Начална тръжна цена за обекта - 41.00 /четиридесет и един/ лева месечно без включен ДДС.
- Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.
- Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 10.09.2018 г..
- Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
- Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ
- Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 27.08.2018 г.
- Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 10.09.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
- Провеждане на търга: на 11.09.2018 г. от 11,30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86
========================================================================
Заповеди за сключване на договори, с участници класирани на 2-ро място
Заповед №280 - Румен Руменов
Заповед №281 - Детелин Тихомиров
Заповед №282 - Огнемира Огнянова
Заповед №283 - Георги Тодоров
Заповед №284 - Глобусът ЕООД
Заповед №285 - ФОТОВОЛТАИЧЕН ПАРК ИХТИМАН ЕООД
Заповед №286 - Таня Владимирова
Заповед №287 - ЕКО СКАЛАР ООД
Заповед №288 - Телко тех ООД
Заповед №289 - Борис Николов
Заповед №290 - Виктория Станева
Заповед №291 - Гроздан Величков
Заповед №292 - Цветан Владимиров
Заповед №293 - Александър Александров
Заповед №294 - Вилизар Бояджиев
Заповед №295 - Мирела Георгиева
Заповед №296 - Детелина Рангелова
Заповед №297 - Камелия Цветанова
Заповед №298 - Асен Василев
Заповед №299 - Мелинда Николаева
Заповед №300 - Димитър Николов
Заповед №301 - Кръстанчо Кръстанов
Заповед №302 - Севдалина Симеонова
Заповед №303 - Лъчезар Лазаров
Заповед №304 - Георги Даниел
Заповед №305 - Симеон Ивайлов
Заповед №306 - Ивайло Сашов
П Р О Т О К О Л
Днес 24.07.2018 г. в 11.30 часа в изпълнение на разпоредбите на чл. 77, ал. 4 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч във връзка с проведен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд и утвърден протокол от г-жа Надя Сотирова - Зам.-кмета на Община Годеч, публикуван на официалната интернет страница на Община Годеч на 19.07.2018 г., комисия в състав:
Председател:
Огнян Любенов Ненчев- юрист
.............................
==============================================
Във връзка с проведения на 10.07.2018 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд и утвърдения протокол на тръжната комисия, публикуван на 19.07.2018 г. на официалната интернет страница на Община Годеч СЕ НАСРОЧВА за 24.07.2018 г. от 11,30 часа в голямата зала на втори етаж в сградата на Община Годеч провеждането на явно наддаване за долуописаните имоти. Явният търг ще се проведе при наддавателна стъпка от 1 / един/ лев. При явяване само на един от участниците, същият се обявява за спечелил търга на цена с поне една стъпка над достигнатото предложение. В случай, че предложилите еднаква цена участници не се явят на насроченото явно наддаване, договор се сключва с участника, предложил следващата най-висока цена. Депозитите на участниците, неявили се на насроченото явно наддаване се задържат.
На основание чл. 77, ал. 4 от Наредба №8 на Общински съвет-Годеч настоящото съобщение се счита за уведомяване на гореописаните участници.
==================================================================================
Днес, 10.07.2018 г. в 11,00 ч. в изпълнение на Заповед №237/21.06.2018 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч, за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „ниви” и „изоставени ниви”, назначената комисия със Заповед №254/10.07.2018 г. в състав:
Председател:
Огнян Любенов Ненчев- юрист
Членове:
1. инж. Ангел Радков Ангелов- Директор на дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
2. Василена Николаева Божилова-директор на дирекция „АОФСД”
3. Цветомира Николаева Сергиева-финансов контрольор, Община Годеч
4. Мария Пламенова Стефанова-ст. експерт в дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
извърши процедура по провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване ползване „ниви” и „изоставени ниви”, на основание чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи.
===========================================================
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 262/12.07.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на две помещения с обща площ от 20.50 кв.м от втори етаж, разположени от северната страна, находящи се в триетажна масивна сграда, със застроена площ от 352. 45 кв.м, в УПИ ІІ-"За обществено обслужване, административни сгради", кв. 138 по регулационния план на гр. Годеч, община Годеч, област Софийска, със следните условия:
- Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
- Условия на търга:
1. Помещението се отдава за складове за съхранение.
2. Начална тръжна цена за обекта - 41.00 /четиридесет и един/ лева месечно без включен ДДС.
3. Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.
4. Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 06.08.2018 г.
5. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
6. Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 13.07.2018 г.
8. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 06.08.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
9. Провеждане на търга: на 07.08.2018 г. от 11,00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
============================================================================
З А П О В Е Д
№ 240
гр.Годеч 25.06.2018 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8, чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба № 8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 219/07.06.2018 г. и Протокол от 25.06.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 235/21.06.2018 г.
І. ОПРЕДЕЛЯМ „Р и Д СЪКСЕС” ЕООД с ЕИК 202865291 - гр. Годеч, община Годеч, ул. „Република” № 5 с управител Димитър Йорданов Димитров, за спечелило търга за отдаване под наем на помещение – публична общинска собственост с площ от 185 /сто осемдесет и пет/ кв.м, находящо се в сградата на Младежки дом на пл. “Свобода“ № 4, гр.Годеч, УПИ I, кв.132а по плана на гр. Годеч.
- Имотът се отдава под наем за срок от 5 (пет) години.
- Месечната наемна цена е в размер на 130,00 (сто и тридесет) лева без включен ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи за ел.енергия, вода и други.
- Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10то число на текущия месец в касата на Община Годеч.
- Определеното по т.1 лице в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта да внесе дължимото плащане за сключване на договора.
ІІ. Настоящата заповед да се обяви на информационното табло пред сградата на общината и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg.
ІІІ. Заповедта може да се обжалва от участниците в търга в 14-дневен срок от датата на уведомяването им по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Изпълнението на заповедта възлагам на Ангел Радков Ангелов – директор на дирекция „ТУЕП” и Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор”.
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на Надя Сотирова – заместник-кмет на Община Годеч.
РАДОСЛАВ АСЕНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласували:
Надя Сотирова
Заместник - кмет на Община Годеч
инж. Ангел Ангелов
Директор на дирекция „ТУЕП”
Изготвил:
Мария Стефанова
ст.експерт „ОС”
==============================================================
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 241/25.06.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение на един етаж / бунгало /, находящо се в село Шума, община Годеч, УПИ XIX – за общ. ползване в кв. 1 по плана на с. Шума с площ от 34.00 / тридесет и четири / кв. м, със следните условия:
- Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
- Условия на търга:
- Помещението се отдава за търговска дейност.
- Начална тръжна цена за обекта - 34.00 /тридесет и четири/ лева месечно без включен ДДС.
- Стъпка за наддаване – 2.00 /два/ лева.
- Депозит за участие в търга – 5.00 /пет/ лева, внесени в касата на Община Годеч, в срок до 17.00 часа на 09.07.2018 г.
- Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
- Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
- Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 26.06.2018 г.
- Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 09.07.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
- Провеждане на търга: на 10.07.2018 г. от 14,00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
===============================================================================
В изпълнение на Заповед № 237/21.06.2018 година на заместник-кмета на Община Годеч и на основание чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи, Наредба №8 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г. и във връзка с Решение №56/28.05.2018 г. на Общински съвет – Годеч,
О Б Я В Я В А М:
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд, с НТП „Нива” и „изоставена нива”.
Срок на договора – 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2018 год.
Условия на публичния търг с тайно наддаване:
- В търга могат да участват физически и юридически лица, които поемат задължение да поддържат имотите в добро земеделско и екологично състояние.
- Начална цена за имот се определя, съгласно Решение №24/30.03.2018 год. на Общински съвет – Годеч, а именно 15,00 лв-/дка.
- Стъпка за наддаване на имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира като сбор от началната цена и предложените от участника стъпки за наддаване.
- Характеристика на имотите и начална цена на публичния търг с тайно наддаване: Вижте ТУК:
- Депозит за участие в търга се определя съгласно горепосочената таблица /колонка № 10/.
- Тръжна документация се закупува в касата на Община Годеч, която е на стойност 20 /двадесет/ лева без ДДС. Условията за участниците и провеждането на търга се съдържат в тръжната документация.
- Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 25.06.2018 г.
- Краен срок за приемане на изискуемите документи е 09.07.2018 г. / включително / до 16.30 часа в деловодството на Община Годеч.
- Провеждане на търга – на 10.07.2018 г. в 11:00 часа в голямата зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
- На основание чл. 94, ал. 2 от Наредба № 8 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г., ако лицето, спечелило търга не извърши в четиринадесет дневен срок дължимото плащане, както и другите престации по сделката, определени в заповедта, се счита, че то се отказва от сключване на договора. В този случай внесеният от него депозит се задържа, а кметът на общината или упълномощено от него длъжностно може да обяви служебно за спечелил търга участника, който е класиран на второ място.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.”Свобода” 1, тел. 0729/22213, Лице за контакт: инж. Ангел Ангелов – Директор на Дирекция „ТУЕП”.
==============================================================
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 219/07.06.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и във връзка с Решения № 41 от Протокол № 4/30.04.2018 г. и № 27 от Протокол № 3/30.03.2018 г. на Общински съвет – Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на помещение – публична общинска собственост с площ от 185 /сто осемдесет и пет/ кв.м, находящо се в сградата на Младежки дом на пл. “Свобода“ № 4, гр.Годеч, УПИ I, кв.132а по плана на гр. Годеч, със следните условия:
- Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
- Условия на търга:
- Помещението се отдава за търговска дейност.
- Начална тръжна цена за обекта - 100.00 /сто/ лева месечно без включен ДДС, съгласно Решение на Общински съвет – Годеч № 27 от Протокол № 3/30.03.2018 г.
- Стъпка за наддаване – 10.00 /десет/ лева без включен ДДС, съгласно Решение на Общински съвет – Годеч № 27 от Протокол № 3/30.03.2018 г.
- Депозит за участие в търга – 20.00 /двадесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч, съгласно Решение на Общински съвет – Годеч № 27 от Протокол № 3/30.03.2018 г., в срок до 17.00 часа на 20.06.2018 г.
- Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС, съгласно Решение на Общински съвет – Годеч № 27 от Протокол № 3/30.06.2018 г.
- Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
- Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 08.06.2018 г.
- Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 20.06.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
- Провеждане на търга: на 21.06.2018 г. от 11,30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
по чл. 37и, ал. 6 от ЗСПЗЗ за окончателно разпределение на пасища, мери и ливади
Днес, 26.04.2018 година в заседателната зала в сградата на общинска администрация гр. Годеч, се подписа настоящият протокол от комисия, назначена със заповед №127/28.02.2018 г. на зам.- кмета на община Годеч. Комисията в състав:
==================================================================
гр.Годеч 24.04.2018 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8, чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и във връзка със Заповед № 162/03.04.2018 г. и Протокол от 19.04.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена с Заповед № 174/19.04.2018 г.
І. 1. ОПРЕДЕЛЯМ ”ГЕОБУЛ” ООД с ЕИК 131221439 - гр. София, кв. Павлово, ул. „ген. Ал. Суворов“, № 85, офис 1 с управители: Николай Атанасов Ташков и Бисер Петров Петров, представляващи дружеството заедно или поотделно, за спечелило търга за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение № 8, находящ се в УПИ І – за обществено обслужване и озеленяване – ОБЩИНСКИ ПАЗАР в кв. 138 по плана на гр.Годеч, с площ от 20 (двадесет) кв.м.
- Имотът се отдава под наем за срок от 5 (пет) години.
- Месечната наемна цена е в размер на 65,00 (шестдесет и пет) лева без включен ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи за ел.енергия, вода и други.
- Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10-число на текущия месец в касата на Община Годеч.
- Определеното по т.1 лице в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта да внесе дължимото плащане за сключване на договора.
ІІ. Настоящата заповед да се обяви на информационното табло пред сградата на общината и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg.
ІІІ. Заповедта може да се обжалва от участниците в търга в 14-дневен срок от датата на уведомяването им по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Изпълнението на заповедта възлагам на Ангел Радков Ангелов – Директор на дирекция „ТУЕП” и Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор”.
Изпълнението на заповедта възлагам на Надя Сотирова – Заместник-кмет на Община Годеч и Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор”.
РАДОСЛАВ АСЕНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласувал:
Надя Сотирова
Заместник - кмет на Община Годеч
Изготвил:
М.Стефанова
ст.експерт „ОС”
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 162/03.04.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение № 8, находящ се в УПИ І – за обществено обслужване и озеленяване, от кв. 138, с площ от 20.00 /двадесет/ кв.м., със следните условия:
-
Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
-
Условия на търга:
-
Помещението се отдава за следните дейности: търговия, услуги или офис.
-
Начална тръжна цена за обекта - 60.00 /шестдесет/ лева месечно без включен ДДС.
-
Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.
-
Депозит за участие в търга – 20.00 /двадесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 18.04.2018 г.
-
Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
-
Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
-
Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 05.04.2018 г.
-
Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 18.04.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
-
Провеждане на търга: на 19.04.2018 г. от 11,30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Решение № 122/26.10.2017г. и № 136/29.12.2017г. на Общински съвет – Годеч и Заповед № 152/26.03.2018г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост с площ от 470 /четиристотин и седемдесет/кв.м, съставляващ УПИ XIV – Здравна служба, в кв. 21 по действащият регулационен план на село Голеш, общ. Годеч, обл. Софийска, заедно с построената в имота масивна сграда на два етажа със ЗП – 42.00 /четиридесет и два/ кв.м. и РЗП – 84.00 /осемдесет и четири/ кв.м. по действащият регулационен план на с. Голеш, общ. Годеч, обл. Софийска.
-
Условия на търга:
-
Начална тръжна цена за обекта – 20 000,00 /двадесет хиляди/ лева, съгласно Решение № 136/29.12.2017г. на Общински съвет – Годеч.
-
Стъпка за наддаване – 100,00 /сто/ лева.
-
Депозит за участие в търга – 2100,00 /две хиляди и сто/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 18.04.2018 г.
-
Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20,00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
-
Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
-
Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 27.03.2018 г.
-
Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 18.04.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
-
Провеждане на търга: на 19.04.2018 г. от 11,00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.”Свобода” 1, тел. 0729/222-13 .
==================================================================================
Заповеди №145 и №146 - за сключване на договори за наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд в Община Годеч
Заповед № 130 - прекратяване на договор за наем на общински пасища, мери и ливади, който не отговаря на условията по чл. 37и, ал. 4 от ЗСПЗЗ
Заповед № 131 / 02.03.2018
за сключване на анекси за продължаване срока на договори №2309 и № 2293 до 30.09.2018 г.
На основание чл. 37и, ал.3 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи и заповед №127 от 28.02.2018 г. на зам.-кмета на Община Годеч
О Б Я В Я В А М :
Процедура за отдаване под наем за индивидуално ползване на общински пасища, мери и ливади на собственици или ползватели на животновъдни обекти с пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно списък на всички свободни пасища, мери и ливади към 01.10.2018 г., приет с решение №12/28.02.2018 г. на Общински съвет-Годеч.
Пасищата, мерите и ливадите се разпределят между правоимащите, които имат регистрирани животновъдни обекти в съответното землище, съобразно броя и вида на регистрираните пасищни селскостопански животни, в зависимост от притежаваните или ползвани на правно основание пасища, мери и ливади, но не повече от 15 дка за 1 животинска единица в имоти от първа до седма категория и/или до 30 дка за 1 животинска единица в имоти от осма до десета категория. На правоимащите лица, които отглеждат говеда с предназначение за производство на месо и животни от местни (автохтонни) породи, се разпределят до 20 дка за 1 животинска единица в имоти от първа до седма категория и до 40 дка за 1 животинска единица в имоти от осма до десета категория.
Срок за подаване на заявленията по чл. 37и, ал. 5 от ЗСПЗЗ: от 01.03.2018 г. до 10.03.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
... ... ...
№ 120
гр.Годеч, 23.02.2018 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост, чл. 79, ал. 1 от Наредба № 8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч, съгласно изпълнение на Решение № 138 от Протокол № 11/29.12.2017 г. на Общински съвет – Годеч и във връзка със Заповед № 84/05.02.2018 г. и Протокол от 20.02.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена с Заповед № 107/20.02.2018 г.
Н А Р Е Ж Д А М :
І. 1. ОПРЕДЕЛЯМ ЕТ „ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ Д-Р МАРИЯ ГЕОРГИЕВА” с ЕИК 131098285 и адрес на управление: гр. Годеч, община Годеч, ул. „Васка Емануилова” № 3 за спечелил търга ... ...
Вижте ТУК:
===========================================================
№ 104/15.02.2018 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и на основание чл. 37м, ал. 4, т. 1 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи във връзка с протокол от 14.02.2018 г. на комисия, назначена със заповед №36/01.02.2018 г. на зам.-кмета на Община Годеч
Н А Р Е Ж Д А М:
№ 103/15.02.2018 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и на основание чл. 37м, ал. 4, т. 3 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи във връзка с протокол от 14.02.2018 г. на комисия, назначена със заповед №36/01.02.2018 г. на зам.-кмета на Община Годеч
Н А Р Е Ж Д А М:
П Р О Т О К О Л
Днес, 14.02.2018 г. се проведе заседание на комисия, назначена със заповед № 36 от 01.02.2018 г. на заместник-кмета на Община Годеч в състав:
Председател: Георги Стефанов – старши експерт в дирекция АОФСД
и
Членове:
- Емилия Николова – старши експерт в дирекция ТУЕП
- Теодора Василева – старши счетоводител в дирекция АОФСД
В изпълнение на поставената задача във връзка с чл. 37м от ЗСПЗЗ, комисията извърши проверка за спазване на условията по чл. 37и, ал. 4 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи на сключените договори за наем, между Община Годеч и наемателите на пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд. ...
О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 102/13.02.2018 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,
О Б Я В Я В А :
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение № 4, находящ се в УПИ І – за обществено обслужване и озеленяване, от кв. 138, с площ от 20 /двадесет/ кв.м., със следните условия:
-
Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
-
Условия на търга:
-
Помещението се отдава за следните дейности: търговия, услуги или офис.
-
Начална тръжна цена за обекта - 60.00 /шестдесет/ лева месечно без включен ДДС.
-
Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.
-
Депозит за участие в търга – 20.00 /двадесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 28.02.2018 г.
-
Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
-
Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13 до 16 ч. заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
-
Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 15.02.2018 г.
-
Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 28.02.2018 г. в деловодството на Община Годеч.
-
Провеждане на търга: на 01.03.2018 г. от 11,00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
№ 95
гр.Годеч, 07.02.2018 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и във връзка със Заповед № 17/15.01.2018 г., Протокол от 31.01.2018 г. на комисия от проведен търг с тайно наддаване и Протокол от 06.02.2018 г . на комисия от проведен търг с явно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, ...
№ 94
гр.Годеч, 07.02.2018 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 94, ал. 2 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и във връзка със Заповед № 686/20.12.2017 г. и Протокол от 11.01.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена с Заповед № 13/11.01.2018 г. и Заявление № 94-В-13/05.02.2018 г. за отказ на участника, класиран на първо място...
=================================================
№ 90
гр.Годеч, 06.02. 2018 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и във връзка със Заповед № 16/15.01.2018 г. и Протокол от 31.01.2018 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена с Заповед № 32/31.01.2018 г.
Н А Р Е Ж Д А М :
І. 1. ОПРЕДЕЛЯМ Васил Добрев Василев за спечелил търга за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение № 5, ...
Заповеди с номера 39 до 78, за сключване на договори, съгласно протокола от проведения на 18 януари 2018 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади, както и протокола от проведения явен търг на 31.01.2018 г
П Р О Т О К О Л
Днес, 31.01.2018 г. в 11.30 часа в изпълнение на разпоредбите на чл. 77, ал. 4 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка с утвърден протокол от г-жа Надя Сотирова - Зам.-кмет на Община Годеч, публикуван на официалната интернет страница на Община Годеч на 29.01.2018 г. , комисия в състав:
Председател:
Огнян Любенов Ненчев – юрист, външен консултант на Община Годеч
и
Членове:
1. Мария Стефанова- ст. специалист в дирекция АОФСД
2. Теодора Василева- ст. счетоводител в дирекция АОФСД
Извърши процедура – провеждане на публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд в Община Годеч, както на собственици на пасищни селскостопански животни, така и на лица, които поемат зедължение да поддържат наетата земеделска земя в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, за стопанската 2017/2018 година, съгласно заповед №677/19.12.2017 г. на зам.-кмета на Община Годеч за откриване на процедурата.
==========================================
- Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, стая № 208 находяща се на II етаж /бивша поликлиника/, улица “Грамада” № 2 – гр. Годеч
- С Ъ О Б Щ Е Н И Е - Във връзка с проведения на 31.01.2018 г., търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение № 6, находящ се в УПИ І
- Протокол на комисия от провеждане на търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение № 6
- Протокол на комисия от провеждане на търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение № 5