ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ
ГОДЕЧ


З А П О В Е Д  № 419
гр. Годеч 13.11.2020 г.

       На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 62, ал. 1, т. 2 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
О Т К Р И В А М
I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – частна общинска собственост

1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-частна общинска собственост, представляващ бунгало-клуб на един етаж със ЗП от 34 кв.м, находящо се в УПИ XIX-за общ. ползване, кв. 1 по плана на с. Шума, община Годеч за търговия, услуги, офис, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 34.00 лв. /тридесет и четири лева и нула ст./ без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване – 5.00 лв. /пет лева и нула ст./ без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. /десет лева и нула ст./ внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. /двадесет лева и нула ст./ без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата. 8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 11.30 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл. ”Свобода” №1.
II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с  тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - частна общинска собственост, описан в т. 1
III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал.1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж. Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14 дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.
 

НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

З А П О В Е Д  № 420
гр. Годеч 13.11.2020 г.

      На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 7 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл.17, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 32 от Протокол № 3 от 30.04.2020 г. на Общински съвет – Годеч
О Т К Р И В А М
I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – публична общинска собственост

1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-публична общинска собственост, представляващ помещение № 2 с площ от 17.40 / седемнадесет цяло и четиридесет / кв.м. на първи етаж в двуетажна масивна сграда-кметство, находяща се в УПИ I, кв. 17 по действащия план на с.Комщица, община Годеч, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за обекта – 8.70 лв. / осем лева и седемдесет ст. / без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване – 5.00 лв. / пет лева и нула ст. / без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. / десет лева и нула ст. /  внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. / двадесет лева и нула ст. / без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата. 8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на помещението се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 13.00 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.

II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - публична общинска собственост, описан в т. 1
III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал.1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж.Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14 дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.
 

НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

 З А П О В Е Д № 417
гр. Годеч 13.11.2020 г.

        На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 7 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 17, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 34 от Протокол № 3 от 30.04.2020 г. на Общински съвет – Годеч
О Т К Р И В А М
I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – публична общинска собственост

1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-публична общинска собственост, представляващ помещение № 3 с площ от 27 / двадесет и седем / кв.м, находящо се в сградата на Младежки дом, УПИ I, кв.132а по действащия план на гр. Годеч за търговска дейност, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 81.00 лв. / осемдесет и един лева и нула ст. / без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване – 5.00 лв. / пет лева и нула ст. / без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. / десет лева и нула ст. /  внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. / двадесет лева и нула ст. / без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата. 8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 12.00 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл. ”Свобода” №1.

II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - публична общинска собственост, описан в т. 1
III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж. Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14 дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.
 

НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

З А П О В Е Д  № 418
гр. Годеч 13.11.2020 г.

     На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 62, ал. 1, т. 2 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
О Т К Р И В А М
I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – частна общинска собственост

1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-частна общинска собственост, представляващ помещение № 6 с площ от 20 / двадесет / кв.м, находящо се в УПИ I-за обществено обслужване и озеленяване в кв. 138 по действащия план на гр. Годеч за търговия, услуги, офис, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 60.00 лв. / шестдесет лева и нула ст. / без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване – 5.00 лв. / пет лева и нула ст. / без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. / десет лева и нула ст. / внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. / двадесет лева и нула ст. / без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата. 8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 11.00 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл. ”Свобода” №1.
II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с  тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - частна общинска собственост, описан в т. 1
III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал.1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж.Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч.

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.
 

НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

З А П О В Е Д  № 414
гр. Годеч 13.11.2020 г.

        На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 35, ал. 1 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 40, ал. 1 и чл. 62, ал. 1, т. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решения № 10/30.01.2020 г. и № 19/27.02.2020 г. на Общински съвет – Годеч
О Т К Р И В А М
I.Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост,

 1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-частна общинска собственост, представляващ УПИ /парцел/ I-За общежитие, целият с площ от 3 890,00 /три хиляди осемстотин и деветдесет/ кв.м, заедно с построената в имота триетажна масивна железобетонна сграда-общежитие със ЗП 750 кв.м. и полуподземен етаж със ЗП от 750 кв.м, построена през 1964г , находяща се в кв. 37 по действащия регулационен план на гр. Годеч.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 400 000,00 лв. /четиристотин хиляди лева и нула ст./ с включен ДДС, съгласно Решение № 19/27.02.2020 г. на Общински съвет – Годеч, формирана както следва:
- 260 000 лв. за триетажна масивна железобетонна сграда-общежитие със ЗП 750 кв.м и полуподземен етаж със ЗП от 750 кв.м, построена през 1964 г;
- 37 930 лв. за 1200 кв.м. прилежащ терен към сградата;
- 102 070 лв. с вкл. ДДС за 2690 кв.м. част от УПИ I-За общежитие, извън прилежащата площ към сградата;
4. Стъпка за наддаване – 500.00 лв. /петстотин лева и нула ст./
5. Депозит за участие в търга – 40 000 лв. /четиридесет хиляди лева и нула ст./  внесени по банкова сметка на Община Годеч, както следва:
IBAN:BG69UNCR96603372027219
BIC:UNCRBGSF
БАНКА: UNICREDIT BULBANK
Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. /двадесет лева и нула ст./ без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл.”Свобода” № 1,
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата.
8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 14.30 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл.”Свобода” № 1.

II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот - частна общинска собственост, описан в т. 1
III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч.
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж.Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч.

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-София област.
 
НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

З А П О В Е Д  № 421
гр. Годеч 13.11.2020 г.

     На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 62, ал. 1, т. 2 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
О Т К Р И В А М
I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – частна общинска собственост

1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-частна общинска собственост, представляващ помещение № 3 с площ от 15.60 кв.м, находящо се в едноетажна, масивна сграда – автогара със ЗП от 186 кв.м, в УПИ  /парцел/ I – за автогара в кв. 35 по плана на гр. Годеч за  склад, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 23.40 лв. / двадесет и три лева и четиридесет ст. / без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване – 3.00 лв. / три лева и нула ст. / без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. / десет лева и нула ст. /  внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. / двадесет лева и нула ст. / без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата. 8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 15.00 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл. ”Свобода” №1.

II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - частна общинска собственост, описан в т. 1
III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч.
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж. Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч.

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.


НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

З А П О В Е Д  № 416
гр. Годеч 13.11.2020 г.

      На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 7 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 17, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 33 от Протокол № 3 от 30.04.2020 г. на Общински съвет – Годеч
О Т К Р И В А М
I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – публична общинска собственост

1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-публична общинска собственост, представляващ помещение № 2 с площ от 27 / двадесет и седем / кв.м, находящо се в сградата на Младежки дом, УПИ I, кв. 132а по действащия план на гр. Годеч за търговска дейност, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 81.00 лв. / осемдесет и един лева и нула ст. / без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване – 5.00 лв. / пет лева и нула ст. / без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. / десет лева и нула ст. /  внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. / двадесет лева и нула ст. / без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата. 8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 14.00 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл. ”Свобода” №1.

II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - публична общинска собственост, описан в т. 1
III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч.
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж. Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч.
Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.

НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

З А П О В Е Д  № 415
гр. Годеч 13.11.2020 г.

      На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 7 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 17, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 95 от Протокол № 9 от 15.10.2020 г. на Общински съвет – Годеч
О Т К Р И В А М
       I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – публична общинска собственост
1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-публична общинска собственост, представляващ помещение № 1 с площ от 7.85 /седем цяло осемдесет и пет/ кв.м, находящо се в сградата на Младежки дом, УПИ I, кв. 132а по действащия план на гр. Годеч за търговска дейност, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 23.55 лв. /двадесет и три лева и петдесет и пет ст./ без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване – 5.00 лв. /пет лева и нула ст./ без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. /десет лева и нула ст./  внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. /двадесет лева и нула ст./ без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата. 8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 20-ят ден от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 21-ят ден от датата на публикуване на обявата от 13.30 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1.

       II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - публична общинска собственост, описан в т. 1
      III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч
Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на инж. Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП Община Годеч.

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд София област.


НАДЯ СОТИРОВА 
ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
Съгласно Заповед № 408/11.11.2020 г.

     След кпредставен протокол на комисия от проведения на 23 октомври 2020 г. от 11,00 ч. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински земеделски земи с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади - общинска частна и публична собственост на собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 13 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 68/28.08.2020 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 312/16.09.2020 г. на зам.-кмета на Община Годеч за провеждането на търга,
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се сключи договор за наем със следните участници:

Заповед 389 - Кирил Младенов Йорданов
Заповед 390 - Николай Алеков Янузов
Заповед 391 - Лиляна Василева Георгиева
Заповед 392 - Александър Консулов
Заповед 393 - Георги Александров Борисов
Заповед 394 - Борислав Кирилов Борисов
Заповед 395 - Валери Борисов Милушев
Заповед 396 - ГОДЕЧ АГРО
Заповед 397 - Алекс Н Трейд
Заповед 398 - Антон Стойнов
Заповед 399 - Петър Благоев Златков
Заповед 400 - Алекси Симеонов Спасов

=======================================================

    Днес, 04.11.2020 г. в изпълнение на Заповед № 312/16.09.2020 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински земеделски земи с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади - общинска частна и публична собственост, в който да бъдат допуснати до участие само собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, назначената комисия със Заповед № 359/23.10.2020 в състав:
Вижте ТУК:

===================================

    След представен протокол на комисия от проведения на 23 октомври 2020 г. от 13,00 ч. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти-частна общинска собственост, представляващи земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „нива”, „изоставена нива” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение, съгласно чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 24а, ал. 5 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 67/28.08.2020 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 311/16.09.2020 г. на зам.-кмета на Община Годеч за провеждането на търга,
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се сключи договор за наем със следните лица:
Заповед 383 - Николай Янузов
Заповед 384 - Кръстанчо Кръстанов
Заповед 385 - Мартина Тодорова
Заповед 386 - Георги Вацов
Заповед 387 - Таня Владимирова

===================================================================

      В изпълнение на Заповед № 351/19.10.2020 година на Надя Велкова Сотирова- зам.-кмет на Община Годеч /оправомощена със Заповед №477/18.11.2019 г. на Кмета на Община Годеч/ и  на основание чл. 14, ал. 1, ал. 2 и ал.7 от Закона за общинската собственост, чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи, чл. 67 от Наредба №8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и в изпълнение на Решение с №94/15.10.2020 г.  на Общински съвет – Годеч,
О Б Щ И Н А   Г О Д Е Ч   О Б Я В Я В А
Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти – частна общинска собственост, представляващи земеделски земи с начин на трайно ползване „нива” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение”, съгласно Приложение №1 от Решение №94 от 15.10.2020 г. на Общински съвет-Годеч

 срок  10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2020 г.

 Условия на публичния търг с тайно наддаване:
Вижте ТУК:

===================================

       Днес, 23.10.2020 г. в 11,00 ч. в изпълнение на Заповед № 312/16.09.2020 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински земеделски земи с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади - общинска частна и публична собственост, в който да бъдат допуснати до участие само собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, назначената комисия със Заповед № 359/23.10.2020 в състав:

Вижте ТУК:

=======================================================

П Р О Т О К О Л

на комисия, съгл. чл. 81 от Наредба №8 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч

Днес, 23.10.2020 г. в 13,00 ч. в изпълнение на Заповед № 311/16.09.2020 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти-частна общинска собственост, представляващи земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „нива”,  „изоставена нива” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение”, съгласно чл.24а, ал. 5 от ЗСПЗЗ,  назначената комисия със Заповед № 358/23.10.2020 в състав:

Вижте ТУК:

 

 О Б Я В А

 Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

 В изпълнение на  Решения № 36/30.04.2020 г. и № 51/25.06.2020 г. на Общински съвет Годеч и Заповед № 335/09.10.2020 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 67 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г.  на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,

О Б Я В Я В А М:

I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост

1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-частна общинска собственост, представляващ УПИ XIII-общ., целият  с площ от 665 кв.м, находящ се в кв.25 по плана на село Мургаш, Община Годеч, област Софийска.

2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.

3. Начална тръжна цена за имота – 7 200.00 лв. / седем хиляди и двеста лева и нула ст. / без включен ДДС.

4. Стъпка за наддаване – 100.00 лв. / сто лева и нула ст. / без включен ДДС.

5. Депозит за участие в търга – 720.00 лв. / седемстотин и двадесет лева и нула ст. /  внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN:BG69UNCR96603372027219, BIC:UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: 16.11.2020 г. до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.

6. Тръжната документация е на стойност20.00 лв. / двадесет лева и нула ст. / без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч –гр.Годеч, пл.”Свобода” № 1,

7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 16.11.2020 г.

8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 16.11.2020 г. до 17:00 часа в деловодството на Община Годеч.

9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, след закупуване на тръжната документация, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.

10.  Дата, място и час на провеждане на търга: 17.11.2020 г. от 10.30 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр.Годеч, пл.”Свобода” №1.

 За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч –

пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86

    На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост, чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, чл. 65, ал. 1, във връзка с чл. 20, ал. 1 и чл. 100, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 94/15.10.2020 г. на Общински съвет – Годеч
О Т К Р И В А М
Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти – частна общинска собственост, представляващи земеделски земи за срок от 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2020 г.
Вижте ТУК:

=========================================

О Б Щ И Н А   Г О Д Е Ч   О Б Я В Я В А

Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти – частна общинска собственост, представляващи земеделски земи с начин на трайно ползване „нива”, „изоставена нива” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение”, съгласно Приложение №1 от Решение №67 от 28.08.2020 г. на Общински съвет-Годеч

за срок от 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2020 г.

Условия на публичния търг с тайно наддаване:

 1. В обявения търг се допускат до участие лица, които поемат задължение да поддържат наетите имоти в добро земеделско и екологично състояние.

2. Начална тръжна цена за имот се определя, съгласно Решение №67/28.08.2020 г. на Общински съвет – Годеч, а именно 15,00 лв./дка.

3. Стъпка за наддаване на имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира като сбор от началната цена на имота / кол. 9/ и предложените от участника стъпки за наддаване.

4. Характеристика на имотите и начална цена на публичния търг с тайно наддаване:

Вижте ТУК...

В изпълнение на Заповед № 312/16.09.2020 година на Надя Велкова Сотирова- зам.-кмет на Община Годеч /оправомощена със Заповед №477/18.11.2019 г. на Кмета на Община Годеч/ и  на основание чл. 14, ал. 1, ал. 2 и ал.7 от Закона за общинската собственост, чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи, чл. 67 от Наредба №8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и в изпълнение на Решение с №68/28.08.2020 г.  на Общински съвет – Годеч,

О Б Щ И Н А   Г О Д Е Ч   О Б Я В Я В А

Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни земеделски имоти с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади –общинска частна и публична собственост, в който се допускат до участие само собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ съгласно чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи.

 за срок от 1 /една/ стопанска година, считано от 01.10.2020 г.

/стопанската 2020/2021 година/

 Условия на публичния търг с тайно наддаване:

 1. В обявения търг се допускат до участие само собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгл. чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи.

2. Начална тръжна цена за имот се определя, съгласно Решение №68/28.08.2020 г. на Общински съвет – Годеч, а именно 15,00 лв./дка.

3. Стъпка за наддаване на имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира като сбор от началната цена на имота / кол. 9/ и предложените от участника стъпки за наддаване.

4. Характеристика на имотите и начална цена на публичния търг с тайно наддаване:

Вижте ТУК...

И З В Л Е Ч Е Н И Е

от протокола, отразяващ класирането на кандидатите за длъжността „Финансов контрольор”в Община Годеч, за конкурс обявен със заповед  № 261/06.08.2020 г.

 I. Първо място

Силвия Любенова Виденова

Резултат от начина по чл. 33, т.1 - 18 т.

Коефициент - 4

Резултат от интервюто – 164 т.

Коефициент - 4

Общ резултат – 203,2 т.

  Конкурсна комисия:

Председател на комисията: /п/  /Валя Манова/

Членове:

1. /п/ /Станислава Балабанова/

2./п/ /Надя Сотирова/

3./п/ /Камелия Русимова/

4./п/ /Ина Ламбева/                                                Дата: 28.09.2020 г.

Днес 11.09.2020 г. на свое заседание конкурсната комисия, назначена със заповед № 294/08.09.2020 г. на Кмета на Община Годеч за провеждане на конкурс за длъжността „Финансов контрольор“ взе следните решения:

I. Съгласно чл. 34, ал.3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, конкурсната комисия реши коефициентите, с които да бъдат умножени резултатите от теста и интервюто да бъдат 4 /четири/.

II. Конкурсната комисия определи система за определяне на резултатите на кандидатът при провеждане на теста, както следва:

1. Допуснатият кандидат ще изтегли чрез жребий, един от вариантите на теста и ще го обяви. Тестът се състои от 20 затворени въпроси, като всеки въпрос е с един възможен верен отговор. Всеки верен отговор се равнява на 1 (една) точка. Минималният резултат от теста, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста е 14 точки и може да премине към следващия етап на конкурса – интервю.

2. Време за решаване на теста -  1 астрономически час.           

 3. Комисията реши, предвид практическата насоченост на теста, че кандидата може да ползва следните нормативни актове: Закон за публичните финанси, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за държавния служител, Закон за администрацията и Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор.

4. След решаване на теста, същият ще се постави в плик - голям формат, а в плик - малък формат, кандидатът ще запечати попълнен формуляр с неговото име. Отварянето на плика - малък формат, ще стане след като тестът се провери от членовете на комисията и се отбележи резултатът срещу името на кандидата.

Ако кандидатът постигне резултат над минималния се уведомява чрез писмено съобщение получено лично до 12.00 00 часа на 28.09.2020 г.

III. Конкурсната комисия определи система за определяне на резултатите на кандидатът  при провеждане на интервюто, както следва:

1. При провеждане на интервюто кандидатът ще отговаря на въпроси на комисията, чиято цел е да провери професионалните и деловите му качества.

2. Въз основа на отговорите всеки член на комисията, преценявайки качествата на кандидата по 5 степенна скала, ще попълни „Формуляр за преценка на кандидати от интервю за експертни длъжности” (Приложение № 5 към чл.42, ал.4 от НПКПМДСл).

3. Общият резултат от интервюто на кандидата е сбор от оценките на всеки от членовете на конкурсната комисия, разделен на 5 /пет/,  (7 критерия х 5 точки х 5 членове):5 = 35 точки максимален резултат. Комисията реши минималният резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто да бъде 17 точки или 50% от максималния резултат.

IV. Определяне на окончателния резултат от провеждането на конкурса

Окончателния резултат от провеждането на конкурса е сбор от резултата от теста и резултата от провеждането на интервюто, умножени с определените в т. I коефициенти.

Максималният резултат от конкурса е 220 точки, а минималният, при който се счита успешно издържан конкурса е 124 точки.

Крайният резултат от конкурса да се съобщи на кандидатите до края на работния ден на 29.09.2020 г. чрез уведомително писмо, получено лично или изпратено на посочен от съответния кандидат e-mail.

КОМИСИЯ:

Председател: Валя Манова 

Членове: 

1. Станислава Балабанова 

2. Надя Сотирова     

3. Камелия Русимова   

4. Ина Ламбева 

На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 1, ал. 2 и ал. 7 от Закона за общинската собственост, чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, чл. 65, ал. 1, във връзка с чл. 20, ал. 1 и чл. 100, ал. 2 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 68/28.08.2020 г. на Общински съвет – Годеч

О Т К Р И В А М

I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни земеделски имоти с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади – общинска частна и публична собственост, в който да бъдат допуснати до участие само собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ.

за срок от 1 /една/ стопанска година, считано от 01.10.2020 г.

Вижте ТУК...

На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост, чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, чл. 65, ал. 1, във връзка с чл. 20, ал. 1 и чл. 100, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 67/28.08.2020 г. на Общински съвет – Годеч

О Т К Р И В А М

I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти – частна общинска собственост, представляващи земеделски земи

за срок от 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2020 г.

Вижте ТУК...

        В изпълнение на решение, обективирано в Протокол от 11.09.2020 г. за допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурс, от комисия, назначена със Заповед № 261/06.08.2020 г. на Станислава Балабанова – за Кмет на Община Годеч, съгласно Заповед № 249/27.07.2020 г. на кмета на Община Годеч, за длъжността „Финансов контрольор“ в Община Годеч се допуска до участие в конкурса ...
Вижте ТУК:

================================================

Община Годеч търси да назначи „Сметосъбирач“ в звено „Чистота и озеленяване“ на пълно работно време

 I. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
 1. Образование – няма изисквания;
 2. Физически и психически здрав;
 II. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
 Извършва ръчни операции по пренасяне, прибутване и прикачване на съдовете за смет kъм механизма за изсипване в сметосъбирачния камион.
 III. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
 1. Заявление до кмета на община Годеч - свободен текст;
 2. Медицинско свидетелство за работа;
 IV. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:
 Документите се приемат в деловодството на община Годеч, всеки работен ден от 08:30 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа.
 V. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТИ:
 Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“, тел. за контакт: 0729 22300.

===========================================

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТ  ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР

1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше, образователно-квалификационна степен „Магистър”.
1.2. Специалност – икономика, счетоводство, финанси.
1.3. Професионален опит - две години или IV младши ранг.
1.4. Минимална заплата за длъжността – от 610 лв.
* Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
1.5. Длъжността се заема по служебно правоотношение, като за целта кандидата следва да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
2. Кратко описание на длъжността:
2.1. Осъществява предварителен контрол за законосъобразност преди вземане на решения за поемане на финансови задължения и извършване на разходи, свързани с цялостната дейност на общината, съгласно Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор. Контролира и анализира разходването на предоставените бюджетни и други средства, свързани с издръжката на общината. Участва в разработване на основни процедури, работни инструкции, указания и типови документи за въвеждане и актуализиране на системи за финансово управление и контрол / СФУК / в Община Годеч.
2.2. Познаване и ползване на нормативни актове, пряко свързани с изпълнението на длъжността - Закон за счетоводството, Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Устройствен правилник и др.
3. Допълнителни умения и квалификации:
3.1. Да притежава умения за работа в екип, ориентация към резултати, комуникативна и професионална компетентност.
3.2. Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
4. Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе чрез решаване на тест и интервю.
5. Необходими документи:
5.1. Заявление за участие в конкурс –/ по образец/ Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
5.2. Декларация по чл.17 ал.3 т.1 от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определената длъжност.
5.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобито в чужбина образоване е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие от диплома не се прилага.
5.4. Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.
5.5. Сертификати за придобити квалификации, свързани с длъжността.
5.6. Автобиография.
Забележка: Копията на документите се заверяват от лицето с „Вярно с оригинала” и подпис.
6. Място и срок на подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Документите се подават в деловодството на Община Годеч, пл. „Свобода“ № 1, всеки работен ден от 08,30 до 17,00 часа, на 04.09.2020 г.
Документите за участие в конкурса могат да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението по чл.17, ал.2 и декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
7. Списъците на допуснатите до конкурса кандидати, както и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Годеч и на информационното табло на входа на общината.

Телефон и лице за контакт: 0729/22300, Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“
==============================================================

Директор на Дирекция „Административно обслужване и финансово-стопански дейности“     

       1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Образование – висше, образователно -  квалификационна степен „Магистър”.
1.2. Специалност – икономика, счетоводство, финанси.
1.3. Професионален опит - четири години или  придобит III младши ранг.
1.4. Минимална заплата за длъжността –  680,00  лв.
  * Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
1.5. Длъжността се заема по служебно правоотношение, като за целта кандидата  следва да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
      2. Кратко описание на длъжността:
2.1. Организира, координира, контролира и отговаря за цялостната дейност на служителите в дирекция „Административно обслужване и финансово – стопански дейности“, за осъществяване правомощията на Кмета на общината, свързани с неговата компетентност, съгласно чл.5, ал.2 от Закона за администрацията.
2.2. Създава условия за подпомагане дейностите на общата администрация. Координира и контролира финансово – счетоводните дейности, информационните системи, административното обслужване на гражданите и човешки ресурси.
2.3. Познаване и ползване на нормативни актове, пряко свързани с изпълнението на длъжността - Закон за публичните финанси, Закон за счетоводството, Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закон за администрацията, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Устройствен правилник и др.
      3. Допълнителни умения и квалификации:
3.1. Да притежава управленска компетентност, умения за работа в екип, ориентация към резултати, комуникативна  и професионална компетентност. 
3.2. Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
      4. Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю. 
      5. Документи за участие в конкурсната процедура:
5.1. Заявление за участие в конкурс –/ по образец/  Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
5.2. Декларация по чл.17 ал.3 т.1 от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение,  не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определената длъжност.
5.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобито в чужбина образоване е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие от диплома не се прилага.
5.4. Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.
5.5. Сертификати за придобити квалификации, свързани с длъжността.
5.6. Автобиография.
Забележка: Копията на документите се заверяват от лицето с „Вярно с оригинала” и подпис. 
      6. Място и срок на подаване на документите: 
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Документите се подават в деловодството на Община Годеч, гр. Годеч, пл. „Свобода“ № 1, в срок до 17.00 часа на 20.08.2020 г.
Документите за участие в конкурса могат да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението по чл.17, ал.2 и декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
      7. Списъците на допуснатите до конкурса кандидати, както и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg и на информационното табло на входа на Община Годеч.
 
Телефон и лице за контакт: 0729/22300 Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“.

Община Годеч търси да назначи „Сметосъбирач“ в звено „Чистота и озеленяване“ на пълно работно време по заместване

 I. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
 1. Образование – няма изисквания;
 2. Физически и психически здрав;
 II. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
 Извършва ръчни операции по пренасяне, прибутване и прикачване на съдовете за смет kъм механизма за изсипване в сметосъбирачния камион.
 II. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
 1. Заявление до кмета на община Годеч - свободен текст;
 2. Медицинско свидетелство за работа;
 III. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:
 Документите се приемат в деловодството на община Годеч, всеки работен ден от 08:30 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа.
 IV. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТИ:
 Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“, тел. за контакт: 0729 22300.

================================================================================

Община Годеч търси да назначи Младши експерт „Строителен контрол“ в дирекция „Териториално устройство и европейски проекти“

 I. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
 1. Образование – висше или професионален бакалавър – в областта на строителството; 
 2. Компютърна грамотност;
 3. Умения за работа в екип.
 II. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
 1. Заявление до Кмета на община Годеч - свободен текст;
 2. СV;
 3. Копие от диплома за завършено образование;
 4. Други копия от документи, удостоверяващи допълнителни квалификационни умения.
 III. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:
 Документите се приемат в деловодството на Община Годеч, всеки работен ден от 08:30 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа.
 IV. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТИ:
 Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“, тел. за контакт: 0729 22300.
 V. КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:
 до 17:00 часа на 02 юни 2020 година.
=====================================================================

    Днес, 28.04.2020 година в заседателната зала в сградата на общинска администрация гр. Годеч, се подписа настоящият протокол  от комисия,  назначена със Заповед №70/28.02.2020 г. на зам.- кмета на община Годеч.
Комисията в състав:
Председател: инж. Ангел Ангелов-директор на дирекция ТУЕП и
Членове:
Огнян Ненчев-юрист
Илиана Григорова-ст. експерт в дирекция ТУЕП
Георги Стефанов-ст. експерт в дирекция АОФСД
Вяра Валентинова Илиева-Борисова-мл. експерт в дирекция ТУЕП
извърши  окончателно разпределение на пасищата, мерите и ливадите от общински поземлен фонд, на основание чл. 37и от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, между собственици и/или ползватели на животновъдни обекти на територията на община Годеч и регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ.

Вижте ТУК:
========================================================

О  Б  Я  В  А
На основание  чл. 37и, ал.3 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи и заповед № 70 от 28.02.2020 г. на зам.-кмета на Община Годеч
О Б Я В Я В А М :

          Процедура за отдаване под наем за индивидуално ползване на общински  пасища, мери и ливади на собственици или ползватели на животновъдни обекти с пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно списък на всички свободни пасища, мери и ливади към 01.10.2020 г., приет с Решение №18 от  27.02.2020 г. на Общински съвет-Годеч.
       Пасищата, мерите и ливадите се разпределят между правоимащите, които имат регистрирани животновъдни обекти в съответното землище на територията на община Годеч, съобразно броя и вида на регистрираните пасищни селскостопански животни, в зависимост от притежаваните или ползвани на правно основание пасища, мери и ливади, но не повече от 15 дка за 1 животинска единица в имоти от първа до седма категория и/или до 30 дка за 1 животинска единица в имоти от осма до десета категория. На правоимащите лица, които отглеждат говеда с предназначение за производство на месо и животни от местни (автохтонни) породи, се разпределят до 20 дка за 1 животинска единица в имоти от първа до седма категория и до 40 дка за 1 животинска единица в имоти от осма до десета категория.
 Срок за подаване на заявленията по чл. 37и, ал. 5 от ЗСПЗЗ:  от 01.03.2020 г. до 10.03.2020 г. в деловодството на Община Годеч.
Одобрените образци на заявленията по чл. 37и, ал. 5 от ЗСПЗЗ са публикувани на интернет страницата на Министерството на земеделието, храните и горите.
       Общинските поземлени имоти с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади се отдават под наем при спазване на изискванията на чл. 37и, ал. 1 – 12 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи. 
      Срок на договорите: на основание чл. 97, ал. 7 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество на територията на Община Годеч определям срок на договорите от 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2020 година.
Списък на имотите с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади на територията на Община Годеч по землища, свободни към 01.10.2020 година --  Вижте ТУК /Приложение 2/::
Образци на документи за изтегляне:
Заявлениe по чл. 37и, ал. 5
ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 към заявлението
ПРИЛОЖЕНИЕ № 2 към заявлението
==========================================

    В изпълнение на Заповед №46/03.02.2020 г. на Надя Сотирова -   зам.-кмет на Община Годеч, за проверка за спазване на условията на чл.37и, ал.4, 7 и 9 от ЗАКОН ЗА СОБСТВЕНОСТТА И ПОЛЗВАНЕТО НА ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ ЗЕМИ, по сключени договори за наем на пасища, мери и ливади от общнския поземлен фонд,  назначената комисия в състав:
Председател:
   Георги Ангелов Стефанов – старши експерт в Дирекция „АОФСД“
Членове:
   инж. Ангел Радков Ангелов – Директор на дирекция „ТУЕП”
   Анелия Арахангелова Илкова-Асенова – ст. експерт в дирекция „ТУЕП”
започна  процедура по проверка на условията на чл.37и, ал.4, 7 и 9 от ЗСПЗЗ, по сключените договори за наем на пасища, мери и ливади от общнския поземлен фонд в Община Годеч и състави следния протокол:
Вижте ТУК:
==============================

    На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 37в, ал. 10 и чл. 24а, ал. 6, т. 3 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, чл. 97, ал. 3, т. 3 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч, заповед № ПО-09-1488-2 от 18.12.2019 г. на директора на Областна дирекция ,,Земеделие” София област, заповед № 477 от 18.11.2019 г. на кмета на Община Годеч и във връзка с подадено заявление по чл. 37в, ал. 10 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи от г-н Александър Пламенов Консулов с вх. № 94-А-01 от 08.01.2020 г.
Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК:

==========================

З А П О В Е Д № 496
гр.Годеч 02.12.2019г.

    На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4, чл. 34, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба № 8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч, в изпълнение на Решение № 78 от Протокол № 6/28.08.2019г. и Решение № 91 от Протокол № 7/13.09.2019г. на ОбС-гр.Годеч и във връзка със Заповед № 460/01.11.2019г. и Протокол от 22.11.2019г. на комисия от проведен търг за продажба на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 487/22.11.2019г.
    Н А Р Е Ж Д А М  :
Община Годеч да продаде недвижим имот ...

Вите ТУК:

============================

След като утвърдих протокола от проведения на 22 октомври 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 396/03.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч за провеждането на търга,

Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК...

След като утвърдих протокола от проведения на 22 октомври 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 396/03.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч за провеждането на търга,

Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК...

 

След като утвърдих протокола от проведения на 22 октомври 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 396/03.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч за провеждането на търга,

Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК...

След като утвърдих протокола от проведения на 22 октомври 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 396/03.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч за провеждането на търга,

Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК...

След като утвърдих протокола от проведения на 22 октомври 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 396/03.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч за провеждането на търга,

Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК...

След като утвърдих протокола от проведения на 22 октомври 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 396/03.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч за провеждането на търга,

Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК...

След като утвърдих протокола от проведения на 22 октомври 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, както и протокол от 01.11.2019 г. от проведения търг с явно наддаване, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, както и Заповед 396/03.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч за провеждането на търга,

Н А Р Е Ж Д А М:

Вижте ТУК...

Подкатегории